loading...
تحمیل افلام الجدید
آخرین ارسال های انجمن
Pejman بازدید : 177 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم با کیفیت عالی

« قسمت های اول و دوم از مجموعه اول اضافه شد »

نام سریال : شوخی کردم
موضوع : طنز
سال تولید: ۱۳۹۲
محصول : ایران
زبان : فارسی
کیفیت : عالی
زمان : ۸۰ دقیقه
فرمت : Mkv
کارگردان : مهران مدیری

توضیحات : شوخی کردم نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سریال شوخی.کردم  بیش از ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند.

خلاصه : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون… مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و … است ، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه خلاقیت ( دروغ ) است …

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تحمیل افلام الجدید,افلام,افلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 695
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 1,503
  • بازدید سال : 8,444
  • بازدید کلی : 276,998