loading...
تحمیل افلام الجدید
آخرین ارسال های انجمن
پژمان بازدید : 59 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

.:: دانلود فیلم Despicable Me 2 2013 با کیفیت بلوری ۷۲۰p , 1080p

.:: دوبله فارسی گلوری بدون سانسور بهترین کیفیت::.

 

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : فانی

فرمت : MKV

حجم : ۷۰۰ و ۱۲۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : فارسی

ژانر : انیمیشن | کمدی | جنایی

امتیاز فیلم : ۷٫۹

زیر نویس : دارد

خلاصه داستان : ماجرا دو سال بعد از آرک ( دنیای جدید ، Shin-Sekai ) اتفاق می افتد ، جایی که اولین جنگ ” کلاه حصیری ها ” با خطرناک ترین دشمن فعلیشان (نئو مارین ها) ؛ در نیمه ی دوم گرندلاین ، اتفاق می افتد.

 

 

———————————————————–

 دانلود فیلم Despicable Me 2 2013 دوبله فارسی

————————————————————

دوبله فارسی

BluRay 720p

Expressleech HexUpload | UploadBaz | UploadBoy

————————————————————

دوبله فارسی

BluRay 1080p

Expressleech HexUpload UploadBaz UploadBoy

————————————————————

Expressleech password : 333

برچسب ها دانلود از سرور داخل ایران دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود دوبله فارسی گلوری انیمیشن 2013 , دانلود دوبله فارسی گلوری انیمیشن Despicable Me 2 , دانلود دوبله گلوری , دانلود دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود رایگان انیمیشن با دوبله گلوری , دانلود رایگان انیمیشن من شرور 2 دوبله فارسی مهرداد رئیسی , دانلود رایگان دوبله فارسی گلوری انیمیشن Despicable Me 2 , دانلود رایگان دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود صدای دوبله فارسی گلوری کارتون Despicable Me 2 , دانلود مستقیم دوبله Glory انیمیشن Despicable Me 2 , دانلود مستقیم دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود مستقیم صدای mp3 دوبله گلوری کارتون من شرور 2 , دانلود مستقیم صدای دوبله فارسی گلوری انیمیشن Despicable Me 2 , دانلود مستقیم نسخه رسمی دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود نسخه قانونی دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود نسخه نهایی دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود کیفیت HD 720p دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , دانلود کیفیت mkv hd 1080p انیمیشن دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 , لینک رسمی دانلود انیمیشن گلوری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تحمیل افلام الجدید,افلام,افلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 695
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 1,589
  • بازدید سال : 8,530
  • بازدید کلی : 277,084